Activiteitencommissie

Wie zijn wij?
Wij zijn een aantal enthousiaste ouders en leraren die zich inzetten voor verschillende activiteiten, bedoeld voor de leerlingen van onze school:
- Jolanda van der Veen (voorzitter)
- Marjan Veluwenkamp (secretaris)
- Ester Felder (boekhouding)
- Monique van Willigen (administratie) 
- Bernardet Annevelink (lid)
- Linda Piechnick (lid)
- Rolien Zwierenberg (lid)
- Suzan Wolters (lid)
- Susanne Bosch (lid)
- Francisca Schimmel (lid)
- Jacqueline Bleumink (lid namens het team)
- Erna Kaatman (lid namens het team)

Wat doen wij?
Samen met het schoolteam zijn wij bezig met het organiseren van allerlei leuke activiteiten voor de leerlingen op en rond school. De activiteitencommissie besteedt hier veel tijd en aandacht aan. Voorbeelden hiervan zijn; 
- Sinterklaas, 
- Kerst, 
- Pasen, 
- Party at the p@rk, 
- Avondvierdaagse, 
- Koningsdag, 
- etc. 

Waarom doen we dit? 
De activiteiten behoren niet tot het gewone programma van school en worden dan ook niet door het Ministerie betaald. Zonder uw bijdrage kunnen wij al deze activiteiten niet organiseren, die de kinderen met zoveel plezier beleven. De ouderbijdrage is voor het schooljaar van 2016/2017 vastgesteld op 
€ 20,00 per kind. 
Het is mogelijk gebruik te maken van een automatische incasso om dit bedrag ieder jaar af te laten schrijven. Deze brief ontvangt u binnenkort via de leerkracht van uw kind. Makkelijk voor onze penningmeester én voor u! Wilt u het zelf overmaken, kan dit naar rekening met het
IBAN nr: NL07 RABO 0311 0059 85 t.n.v. Activiteitencommissie kindecentrum het P@rk.

Ook wanneer u niet deelneemt aan de AC, worden uw ideeën en/of suggesties altijd op prijs gesteld. U kunt contact opnemen met ons, via: administratieac@archipelprimair.nl

                                                            


Mijn kind

Klik hier om naar de groepspagina te gaan

Facebook